Benim kızım şuan bir yaşında 2 aylık Ken kalçası çıkık dediler benim çocuğum kolik bebek olduğu için baya zor bir bebekti kalça apartı takıldı bu süreç 3 ay sürdü bebeğim sürekli ağlıyor du motor sesiyle uyuyor du ve hala daha bu durum devam ediyor bu durumdan nasıl kurtula bilirim sürekli denedim bırakmayı uyanıyor hemen 😔