Herkese merhaba, 26 gunluk acemi bir anne olarak yaziyorum. Bebegimi sakinlestiremiyorum gogsume yatiramiyorum. Yani bag mi kuramiyorum ona lahusa stresim mi geciyor bilmiyorum. Geceleri 1,5 gbi uyuyor bu surecte kucakta durmak istiyor. Ama bende bu surec viyak viyak bagrma aglama oluyor hatta bazen gaz damlasi veriyorum sutm yetmedi deip mama veriyorum ama bikac gundur sahit oluyorum ki annem arkadasm gorumcem kim varsa yanimda “ ver bana “ dediginde bebegim misler gbi uyuyor sakinlesiyor elimde mamayla bakakaliyorum. Tabi bu durum bende aglama yetersiz hissetme beni sevmiyor mu neden bende kendini geri geri atiyor gogsume yatirinca gaz sancisi gbi aglama nobetleri baskasina verdigimde aninda susuyor:( neden boyle oluyor desteginize ihtiyacim var 😢😢