Mama konusunda uzmanlaştım😄 sma kesinlikle çok gaz yaptı hımanayı içtiği an kusuyordu hipp gerçekten o gazlı dönemlerimizde bebeğime gaz yapmadı çok memnundum. Ama onu içince çabuk acıkmaya başladı artık biyüdü 6,5 aylık oldu daha ağır bir mama önerdi dr um aptamili aldım şuan gayet memnunum tok tutma süresi 2 saat 3 saat falan hipp çok çabuk acıktırıykrdu artk