Bugün doğalı 4 gün oldu ilk iki gün bı kere yaptı kakasını 2 gündür yapmıyor sütüm mü yetmiyor diye düşünüyorum ama emdikten sonra çok rahat uyuyo kakasını yapamamasının sebebi ne olabilir ya da aynılarını yaşayıp bı sorunla karşılaşan var mı aranızda