Kızlar saten bir eteğim var abiye, dün yağmurda etek uçlarına bastım azıcık çamurdan ayak izi falan oldu uçları. Kuru temizlemeye mi vermeliyim yoksa evde çıkarabilir miyim? Makineye atmak istemiyorum zarar görür diye, evde nasıl çıkarabilirim silerek falan? Yoksa riske atmayıp kuru temizleme mi sizce?