S2022 Kızlar selam telefonumu değiştrmyi düşünyrm ama 0lar çok pahalı 12pro max almayı düşündüm yenilenmiş ama alan yada bu telefonu kullannlae memnunmu kamerası fln iyimi?
Nazlimu_ S2022 eski telefonumdu. Büyük telefon seviyorsanız çok güzel. Kamerası falanda gayet iyi tavsiye ederim 🥰
Sevoinci S2022 daha önce teknoloji mağazasında çalıştım uzun süre yenilenmiş cihazları çok önermiyorum genelde sorun çıkıyordu
parsg Merhaba iki yıldır kullanıyorum çok memnunum ve iyi ki almışım diyorum. Kamerası da çok iyi. Tavsiye ederim ☺️