sare_7 https://imgyukle.com/i/Qqlb20 Bazen böyle netlesiyo bazen çok koyu oluyo 40 günlük şuan renklimi olucak anlayamadim
Feyzosumunannesi sare_7 merhaba hayırlı olsun bebeğiniz Rabbım analı babalı büyütsün inşallah. Benim kızımın gözü de böyleydi şuan 10 buçuk aylık hala böyle mavi. Eşim kahverengi ben elayim 🩶
Bssraa2 sare_7 böyle de kalabilir değişedebilir benim bebeğimde böyleydi şuan kahve gibi yeşilimsi sarımsı gibi olmaya başladı ela olucak galiba sizde anne baba hangi renk gözleri
sare_7 Feyzosumunannesi amin canım çok sağol. Benim ilk kızımda mas mavi bir gözü var yeni doğduğunda mavi olacağı çok belliyidi. Bu kızımı anlayamadık. Benimde gözlerim ela eşimin kahve