Ruveydaa Kızlar merhaba, 3 aylık oğlum var. 3, 250 doğmuştu. Şu an boy 60 cm, kilosu 5,5 kg Doktor kilosu zayıf dedi,sadece anne sütü veriyorum. Nasıl kilo aldirabilirim acaba bu çocuğa 😞
handaan Ruveydaa benim kızımda 4 aylık, 3190 gr doğdu,5900 dü son ölçüm. doktorum bana normal dedi,her ay minimum 500 gr alıyorsa yeterli sütün dedi. Her ay istikrarlı şekilde 500 / 550 gr alıyor. Eğer sizinde öyle ise bence hiç kilo aldırıcam çabasına girmeyin.
Selmanur_a Ruveydaa 13 ay 21 günlük 9 kg 79 cm 1760 gr doğdu 3 aylıkken ayını yakaladı ama alt sınırdan hep ayından zayıftı hala zayıf ama sağlıklı sadece anne sütü aldı biberon kabul etmedi 5 aylıkken yoğurt tadımlarıyla ilerletti doktorumuz dert etmeyin hepsi geçip düzelir yeterki canı üzerinde olsun 🙏🏻
Ruveydaa Aslininannesi Gündüz sürekli emziriyorum ama gece o kadar dikkat etmemiştim, sanırım o yüzden olmuş olabilir. Geceleri daha fazla emzirmeyi deneyim o zaman
Ruveydaa handaan Yani doktor zayıf demese o kadar takılmazdim belki canım, Doktor normal ama daha iyi olabilir falan dedi. İmom latte diye bı şey önerdi, onu kullancam bakalım
Berilsmom13 Ruveydaa sütünüzün besleyiciliği artsın diye o zaman deneyin bakalım zaten 3 aylık olmuş iki ay sonra ufaktan başlarsınız ek gıdaya :)
Ruveydaa Selmanur_a Sağol canım inşallah bakalımm, biraz üzüldüm besleyemiyor muyum diye açıkçası. inşallah düzelir bı an önce toparlar
Ruveydaa Berilsmom13 İnşallah canımm, aynen sütüm var ama besleyici değil sanırım. Bakalım deneyelim 😇
FerEm Benimde 5 ay 15 gün saglik ocagi ebemiz bu ay kilo almamis gibi dedi 200 gr almis 7,500 kg sütüm kesildi depremden sonra arkadasimi kaybettim mama veriyorum… nasil kilo alacak bilmiyorum…onerisi olan?
Eliferva68 Benim bebeğim de kilo az alıyordu gece 2 saate bir 20 dkka emzir dedi hemşire yağlı sütü alması lazımmış öyle söylemişti bugün götürcem bakalım kaç kilo oldu
livanurvealpinannesi61 Ruveydaa anne sütü ile kilo almıyorsa mama vermeniz gerek yalnız. Siz başka doktora danışın. Vitaminler kilo aldırmıyor ki.
Ruveydaa livanurvealpinannesi61 Doktor mama önermedi, süt çok ama sütün kalitesi iyi değil sanırım. Beslenmene dikkat et dedi, 4.ayda bakicaz artık bı daha dedi