Merhaba hanımlar.. hamileliğimin 10. Haftasında başlayan kanamam vardı hiç bitmedi 25. Haftada doğum yaptım sezeryan ve şuan sanırım 57. Gün kanamam hala devam ediyor psikolojim bozuldu artık doktor ilaç verdi “ponstan forte” diye ama oda bi değişiklik yapmadı nasıl biticek bu ya 6 ay oldu sürekli kanama kanama deliricem