Resmi bilmem kaç kullanıyorum iPhone den geçiş yaptım iyiki geçmişim öncelikle iPhone de bir süre sonra pilinde sorun oluyor sağlam maglam diyenlere bakma tüm modelleri öyle alıp da uzun süre kullanırım desen kullanamazsin bı kere tamire gidince de garanti varsa habire masraf ki parcalari pahalı normal bı yerden yaptırırım dersen de teleofnun değeri çok düşüyor sahte parça da uzun süre götürmez ama paramvar iki yıla üst modele gecerim dersen al herkese havan olur. Kamera kısmında iPhone beğenmiyorum çünkü afedersin burun deliğinden yakinlastirsam içindeki kıllar görünür ama ben bu kadar kusursuz değilim moralim bozuluyor çıplak gözle görmediğim lekeler görünüyor yüzümde. Uygulama indireceksem tüm telefonlara indirilir ki o kadar para niye vereyim işlemci demişler arkadaşım düz memursan veya ev sanimiysan sen işlemciyi hızı onu bunu napacaksin girdiğin bı instegeam bir YouTube yani. Birde bakıyorum millet kafayı yemiş kredi çekip alıyorlar arkadaş asgari ucretlinin yarisi elinde iPhone. Range alamayan insanların telefonla mastürbasyon yapmasından başka bişey değil beni en çok iten şey de bu oldu. Fakir bir ulkedeyiz fakiriz dört beş aylık maaşını bir telefona vermek ne kadar mantıklı bu beni en çok iten şey oldu. Zenginsen al yani dediğim gibi havası var ama orta sinifsan alt tarafı doktor öğretmen hemsireysen ülke şartlarında gücünü aşan bir telefon bence hiç gerek yok yorganın boyunu bilip öyle uzanmak lazım