pasaklisinkukuli Eşimin tshirtleri ve gömleklerinin koltuk altında ter kokusu kalıyo eşim cok rollon kullanır o yüzden mi kumaşa işliyor anlamıyorum ![yıkıyorum asıyorum ütülüyorum ama geçmiyo
afifem1 pasaklisinkukuli gömlekler beyazda belki çamaşır suyu iyi gelir yada yüksek ayarda yıkadınız mı hiç ? Öncesinde leke çıkarıcı sıkıp fırçalasanız işe yarayabilir
Dimitrina_kovaceva pasaklisinkukuli bir gece önceden sıcak suya bas koltuk altını sabunla çitileyip . Sonraki gün yıka . Yumuşatıcı veya giysi parfümü kullan
Gizeem3535 pasaklisinkukuli beyaz sabunla çitile canım biraz beklesin öyle makineye at ben öyle yapıyorum yada leke bırakmayan deodorantlar var rexona çok iyi tavsiye ederim
Gizeem3535 pasaklisinkukuli maşallah canım bulasın yinede ama deodorant olana geçsin bari ona bulasın 😀
pasaklisinkukuli Dimitrina_kovaceva astım şimdi çitiledim yüksek derecede yıkadım koku yok denilcek gibi geçmiş kuruyuncada miss gibi olacak gibi tesekkürler