Kızlar ben griptim oğlumada gecmis durumda. Dünde 3 tane aşı olduk ateşimiz var öksüryoruz ve hapsırıyoruz. Calpoll verdim dün gece ama baska ne yapabilirm. Doktora gidcem zaten ama ilçedeyım o yuzden ha deyınce gidemoyoruz. Bilgi veririmisiniz. Bu arada oğlum emiyor