Merhaba güzel anneler, oğlum Şuan 17 aylık yemesi çok güzeldi. Şuan kahvaltı yapmıyor sadece akşamları çorba içiyor. Abur cubur yemek istiyor. Onuda yemiyor ama ve anlamsızca tuvalet çok yapmaya başladı. Acaba dişten dolayı mı diye düşündüm ama bu durum 1 haftadır böyle ve tuvaleti çok kötü kokuyor. Ateş kusma halsizlik hiç bi durumu da yok. Böyle bi durum yaşayan var mı ? Yardımcı olursanız çok sevinirim. Teşekkür ederim şimdiden