Busra4598 Doğum yapalı 1 hafta oldu doktor haftasında korse kullanabılırsın dedi sizler ne zman kullandınız ve hangi korseyi kullandınız
Deletedmom_39 Busra4598 10 gün sonra taktım canım ve iyiki takmışım, bebeğim çok tepinip vuruyordu karnıma. Kendini güvende hissediyorsun
Busra4598 yusufmertmom bende şort seklınde korselerden aldım benımkı de biraz sıkıyo gibi zararı olur mu