Selamın aleyküm kızlar 7 ay 18 günlük oğlum var pazar günü öksürmeye başladı pazartesi doktora götürdüm cortair zatiden ve calpol verdi pazartesiden beri kullanıyorum ama öyle şiddetli öksürüyor ki öksürmekten mahvoldu boğazları evde yapılabilecek bişey yok mu Allah rızası için yardım edin yarın tekrar kontrole götürücem ama oğlumu böyle görmek mahvedyır beni