MinikMucizem26 Merhabalar bebeğim 8 ay 13 günlük bu ayda bebeği olan anneler neler yediriyosunuz menüleriniz nasıl oluyor kaç öğün yaşıyorsunuz lütfen yardımcı olur musunuz bilgilerinizi paylaşın lütfen buna ihtiyacım var 😔🙏🏻
starwomen MinikMucizem26 Bebeğim şu anda 8 aylık değil ama 8 aylıkken 3 ana 1 ara öğün yapıyorduk. 8. Ay itibariyle de bizim yediklerimizden yemeye başlamıştı ayrı bir şey yapmıyordum ya da ara sıra yapıyordum o şekilde ilerledik
MinikMucizem26 starwomen kendi yediklerinizden olunca baharat falan sorun olmuyo muydu acaba? Ben bilemiyorum bazen ne yapacağımı 😔
cinartos0 starwomen Merhaba bebeğim 6 ay 15 günlük. Ben kahvaltı ve ikindi de yogurt veriyorum. Bazen öğlen çorba yapıyorum. Bisey sormak istiyorum sabah kalkınca önce emiyor sonra kahvaltısını hazırlıyorum yarım saati buluyor. Bu şekilde mi ilerlemeliyim? Kafam çok karışık öğünler nasıl olmalı? Siz nasil yapmıştınız
starwomen MinikMucizem26 ben mide sorunum olunca baharat kullanmıyorum eşim yerken üstten döküyor. Tuz da çok koymuyorum biraz koyuyorum yine tuzu da üsten ekliyoruz salçayı da annem yapıyor. O nedenle sorun olmadı şimdiye kadar. Doktora da sormuştum verebilirsin demişti
starwomen cinartos0 Ben uyandığında emziriyordum. 1.5 saat sonra kahvaltısını veriyordum. Şimdi de emzirme 1.5 saat sonra yemek şeklinde yapıyorum. Eğer emzirmeden hemen sonra kahvaltı verirseniz çok yemeyebilir arasını açınca hem acıkmış oluyorlar daha iyi yiyorlar böylece. Biz 6 aylıkken 2 öğün gidiyorduk. Kahvaltı ve akşam yemeği şeklinde ayarlamıştım. Öğlen de meyve veriyordum
MinikMucizem26 starwomen anladım teşekkür ederim peki neler veriyorsunuz öğünlerde yemek falan nasıl olmalı yani
starwomen MinikMucizem26 sabah kahvaltısında biz ne yersek yiyor. Tatlılar hariç. Pankek, krep, tost yapıyorum. Akşam yemekleri bizim geldiğimiz her şeyi yiyor. Öğlen de makarna, sebzeli erişte, çorba, yoğurt, akşamdan kalan yemek varsa o şekilde yiyor