Bebeğim 1 ay 12 günlük şimdiye kadar damla kullanmadım sancısı vardı ama doktor tavsiyesi olsun kafama göre almiyim diye bekledim. Lactocol verdi doktorumuz 6 damla günde 2 kez bugün ikinci gün ama bebeğim aşırı ağlıyor neden olabilir hiç böyle olmamıştı kullanan bu durumu yaşayan ya da memnun olan varmi? çok üzülüyorum damladan mi acaba mısır yemiştim ondan mı lütfen bilgilerinizi paylaşın