Babyboys 8 aylık olacak başlarda yiyordu diş dönemi sebze yemeyi bıraktı şimdi de sadece muhallebi yiyor var mı böyle olup sonra düzelen
Serene Babyboys diş döneminde çiğneme gerektirecek gıdaları yemekten kaçınıyorlar,damakları acıdığı için.o yüzden normal.
Nekwam Babyboys dis cikmayla bitmiyor uzama donemi de ayni. Valal bizimki mesela ayda 3 hafta kötüyse 1 hafta iyi bebeler böyle
aysenur06 vitaminli olanlarından verin muhallebi gibi olan kaşık mamaları var aptamil sütlü bisküvili gibi , hemde vitaminsiz kalmasın
kiliclar [bilinmeyen] biraz sabır düzelecektir. muhallebinin içine katın birşeyler ben kaşık maması almıştım aptamilin sütlü pirinçli olanından onun içine katıyordum sebze pürelerinden