Han30 Emzirmeyi bitireli 2 ay oldu ama halen süt geliyor sıktıgımda. Ne yapmam gerekiyor tamamen bitmesi için. Yada sizlerin nasıl bitti. Herhangi bir sızlama ateş vs olmadı bende. Ve hiç sağmadım
Melis1706 Han30 benimde oyle hemen gitmio benn3 aydir emzirmiyorum 1 aydir sagmiyorum hatta duzenlide sagamiyordum