Eyllkck bence güzel bir isim. İlk yazan annemizin yorumuna da ayrıca katılıyorum, herkesin isimlere yaklaşımı farklı oluyor. Kızıma açelya ismini koyacağımı söylediğimde eşimin tarafından birkaç kişi ‘ıyy bizim köyde var açelya kara kuru suratsız bir şey’ diye saçma sapan düşüncelerini söylemişlerdi ama takmadım koydum kızıma açelya ismini. İnsanlar daha önce duyup soğuk hissettiği isimlere hep öyle yaklaşırlar, o yüzden kimseye sormadan eşinizle birlikte düşünüp karar vermeniz en güzeli olur. Yoksa her ismi herkese beğendiremezsiniz ve işin içinden çıkamazsınız, canınız sıkılır