Ben mi beceremedim bilmiyorum 7 buçuk aylık bebeğim lansinoh biberonu artık reddediyor şırıngayla veriyordum mamayı. Bende dün avent 4 numara başlıklı olan biberonunu aldım sabah eline su verdim alışsın diye suyu gayet içti damlatmadı. Ama biberonu verince mama damlarıyor emzik ucundan damla şeklinde çocuğun her yeri mama oldu haliyle sinirlendi bıraktı. Ben mi takamadım bu uç mu böyle yardım eder misiniz.