Hamzasda canım benim kızım 11 aylık ilk 5 ay meme+mama gittik snra kendisi bıraktı sadece meme olarak 5 ay emdi şimdi geceleri cok sık kalkıyor beni emmek istiyor ama 20 dk bir uyanınca süt kalmıyo bnde doymadığı içinde sık uyanıyor bnde 1 aydr mama vermeye calısıyorm ilk 2 gün güzel içti snra kabul etmedi bebelac gold ile basladık pek sevmedi dedik aptamil aldık onu biraz daha iyi içti en azından kalkmıyodu tok olduğu için şimdi sadece bebelac aldık onu cok sevdi 180 150 ml içiyo dün gece 2 kere içti rahat gecti gecemiz en azından uyuyabildik 1 ayın üzerine. Farklı mama alarak dene ben bide seker atıyordum az öyle kabul ediyordu dün ki mamaya atmadığım halde içti mamanın kokusu güzel diger mamalara göre gece uykusuna gecmeden 1 saat önce muhallebi yediği halde 2 saat içinde geri kalkıyodu