Mam bebeğim 21 günlük ilk doğduğu günler ben de gördüm bezinde böyle ama sizin biraz daha fazla.. sağlık ocağında hemşire ve doktora sordum ilkin yetersiz beslenme dedi hemşire ama ben yetersiz beslendiğini düşünmüyordum bebeğimin çünkü sütüm ona yetiyordu.. sonra biraz detaylı araştırdım Instagram dan da birkaç çocuk doktorunun bu konuyla ilgili paylaşımlarına denk geldim ve sonuç olarak bebeğin idrarında bulunan kristallerin hazır bezlerde hava ile temasıyla böyle kiremit leke görülebiliyor ama ek olarak yetersiz sıvı alımı da etkili olabiliyor bence takip edip hatta devamının gelmesi durumunda Dr. Götürün