Derindeniz1 o aşı bi 9.ayda var birde 12.ayda hatırlatma dozu . Araştırmalarım gereği 9.ayda vurulma olayı son bir kaç senedir varmış. Ve 9da aşı vurulan bebeklerde anneleri otizm şüphesi görmüş . Doktorumuza sordum her aşının binde bir de olsa bi yan etkisi görülür bebeğin başka bir bebekle yada çocukla bir araya sıkılıkla gelmiyorsa 12.ayda vurdurabilirsin dedi. Benim bebeğim tek büyüyor bu yüzden 12. Ayda vurdurma kararı aldım kendimce. Bir kaç güne aşı olacak kızım