ruveydaensar başta götürmemişler yani bende komşuların anlattığını biliyorum birebir sormadım kıza , arkadaşım ama çok samimi değiliz, büyüdükçe çocukta böyle kendini sallama ve yürüyememe problemleri oldu.doktora götürmüşler küçükken düşmüş beyninde kanama olmuş denilmiş.ya görmediler düştüğünü yada bişey olmaz diye götürmediler.anneside çok kötü durumda zaten bu yüzden