deniz-aras54 normalde yapılmıyor dogru ama sonrasında da yapan oluyo ablam kararsız kalmıstı yaptırıp yaptırmamak konusunda sonra büyük yiğenim okulunda rota virüs olan cocuklar varmıs ablamda kızım getirir kardeşine de gecerse diye 4 bucuk aylıkken ilk dozunu yaptırdı doktoru 3 aylıkken olsa iyiydi ama smdi de olabilir sorun yok demiş