Ben yaptırdığımız pişman oldum o kadar araştırmaya rağmen doktor hem deriyi Bi tık fazla bırakmış hem de ne kadar masaj yaparsam yapayım yapisiklik oluştu kaç doktora götürdüm her doktorun dediği farklı en son profesöre götürdüm ege uni de o onermedigini söylemişti mesela benim de kafam çok karışık çok üzülüyorum bir de kendim ettim diye oyle kaldık ortada