Nslhn5561 ben biberonu değiştirmedim mama kullanmıyoruz su ıhlamur vs bardakla vermeye çalışıyorum ama emziği kesinlikle kabul etmedi 6ay üstü emzik aldım yok almıyor .. ben de vazgeçtim kendi haline bıraktım , yani değişmese ne olur ki demek ki tek delikten çekmeyi daha rahat kabul ediyorlar