Arkadaşlar ıkızlerım var 4 ay 6 günlük düzeltilmiş 2ay 20 günlükler oğlumda sıkıntı yok mama güzel ıcıyor cc artıyor ama kızım 90 120 cıkmıstı suan 30/20 en cok 50 içiyor mama degıstım olmadı kan tahlıllerı temız nedendır ne yapmak lazım artık moralım 0 nasıl büyüyecek zaten ufak dogdular 😞 (aptamil 1, aptamil conformil, hip , golden goat, sma denedıgım mamalar baştan aptamıle iyiydi )