Burcuozener Bebeğim 4,5 aylık kucağımda sakinleştirmeye çalışarak uyutmaya çalışıyorum. Meme olmadan asla sakinleşmiyor. Memeyle ya da sallayarak uyutmak zorunda kalıyorum. Müzik, masaj, her şeyi deniyorum, ne yapmam lazım?
Tazeanneveminigi Burcuozener biz de 3.5 aylığız hep memede uyuyor. Gebelik eğitimi aldığım ebe inşallah 5.aya girmesiyle beraber eğitimi vermeyi deneyebilirsiniz dedi. Yardımcı olurum dedi ama bakalim. Mesela ona göre kendisi de 2 yaşına kadar memede uyutmuş bana göre bu sıkıntılı bir durum değildir dedi. Aslında onu uykuya daha çabuk geçiriyordum dedi. Ama benimki memeden ayırıp yatağa koyunca uyanıyor 🥲 memede uyumak istiyor hep ne yaoacagim bilemiyorum
Burcuozener Benim doktorum da ikinci aydan başlamalıydın, beslenmeyi düzene sokarsan uyku da emdikten 1 saat sonra gelir; ten teması, severek vs uyut, sallama dedi ama bebisim kabullenmiyor. 4. ayda uyku gerilemesi atak falan da olduğu içindir belki…