Merhaba. 8 ay 10 günlük bebegim var. 2 gün önce eşimle kavga etdim sütüm dün bugün baya azaldı. Gögüslerim yumuşacıq. Her zaman sütüm bol olurdu gece gündüz sütyenimden akardı her emizdirdigimde de dolu olurdu😞 mama verdim istemedi. Nasəl artırırım yardım edin. Kesilib sonra artıran varmı sütünü. Yoksa kesildimi😫