Merhaba güzel anneler 2 ay 20 günlük bebeğim var sütüm ilk günden beri yetersiz mama veriyorum bebeğime emziriyorum ama çocuk doymuyor. Deprem olmadan önce daha iyiydi ama depremden sonra göğüslerim çekilmiş gibi yumuşacık oldu. Kuru incir,kuru üzüm,günde 3 litre su, rezene, anason,hayıt tohumu , aç karnına pekmez içtim ne yaptıysam fayda etmedi. Bir keresinde korunmasız ilişkiye girip ertesi günü hapı kullandım eczaneden aldık sorun olmayacağını söylemişti bebeği emzirmeye devam ettim ondan mı sütüm azaldı ne yaptıysam fayda etmedi tavsiyeleriniz nelerdir lütfen yardımcı olur musunuz ?