Merhaba, ben 37hafta 4günlük doğum yaptım. 2600qr, cocuk 1 günlük. Meme ucum kesik gibi ve içeri kaçıyor. Emziremiyorum. Doktor küçük olduğu için çene kası hala narin, zaman geçtikce emmesi güçlenir dedi. Ama içerde sütüm var, bir kaç gün daha kalsa taşlaşır dediler . ne yapa bilirim?