My123 Bebeğim 25 günlük. Biraz küçük doğdu. Doğduğundan beri memeyi iyi kavrayamıyor yani genelde sadece ucunu alabiliyor. Meme ucum var ama bebeğim koyu renkli kısmı tam alamıyor. Süt sağıp biberonla veriyorum alışırsa memeyi hiç almaz diye endişeleniyorum artık doğru düzgün emzirmek istiyorum. Silikon uç denesem düzgün kavrayabilir mi? Yoksa güçlenip her seferinde tam kavrayana kadar biberonla mı devam etmeliyim? Doktor büyüdükçe daha iyi emer diyor ama o zamana kadar biberona alışıp memeyi reddetmez mi? Silikonla olsa bile emmesi daha iyidir sütü de arttırır diye düşündüm. tecrübeli annelerin önerilerine ihtiyacım var 🙏
Silasel My123 silikonlu uçta aynı biberon gibi demişti bana doktorum ona alışınca yine meme reddi yaşayabilirsin. Düz bi şekilde değilde koltuk altında doğru yani ters emzirmeyi dene bide. Benim kızımda başta öyle tutuyodu düz değil diğer türlü emzirdim öğrenene kadar. Öyle daha kolay ve güzel kavrıyor memeyi. Biberona alışmaz umarım çünkü çok zor olur senin için sürekli sağmak falan
Hikirik23 My123 silikon ucu bilmiyorum ama biberon meme reddine yol açabilir 😔 kaşık biberonlar satılıyor. Ondan kullanabilirsiniz 🌸 ins en kısa zamanda memeyi direkt emet bebeğiniz 🌸
DMHD My123 Ben 2 doğumumda da silikon uç kullandım ilk ½ ay ucu çıkmaya başladıkça bir gövsümü uçla emzirken ikinciye takmadan vererek geçiş yapmaya çalıştım hep bir hafta kadar zamanımı aldı gövüz uçsuz bir emzirmek ama alıştırdım sende öyle yap aç kalmasın minnoş biborana alışması daha kötü emzirdikçe sütün çoğalır sürekli sağarsan emme ile aynı oranda süt çıkmaz
My123 Silasel evet gerçekten vakit alıyor zor oluyor… Memeyi tutmuyor değil şu an tutuyor emme isteği de var ama doğru kavramayı başaramıyor uğraşırken yorulup terliyor uzun deneme sonucunda bazen iyi tutuyor. Bilmiyorum zaman verip iyi tutabilmesini mi beklemek lazım yoksa risk almayıp silikon mu denemek lazım. Meme reddi olabilir tabi ama silikonla emmesi biberona alışıp hiç emmemesinden daha iyi gibi geliyor şu an bana ☹️
Ruveydaa My123 Ben silikonla emziriyorum canım, en iyisi memeye alışması vallahi, silikonda zor. Dışarıda emzirmek, surekli temizligiliyle uğraşmak falan zor oluyor. Keşke en baştan ugrassaydim memeye alissaydo diyorum.
My123 Ruveydaa haklısınız silikon gibi süt sağmak da zor pompanın temizliği aldığı vakit derken yordu açıkçası. Sütünüzde azalma oluyor mu acaba silikondan dolayı meme yeterince uyarılmıyor diyenler de var
Aysem65 Bende silikon kullandım boyutu büyük olduğu için bebeğimin ağzında pamukçuk yaptı sürekli emzik biberon silikon derken çocuğun ağzında pamukçuk olmuş çok sonradan fark ettim damla falan kullandık karbonatlı suyla arada silin siz öyle kötü bir şey ki şimdi o pamukçuk bebeğimin özel bölgesine yayılmış pişik şeklinde göz göz beyazlıklar var bir haftadır doktorun verdiği kremi kullanmama rağmen geçmedi bir türlü sürekli kapalı çiş falan yaparken de nemli ıslık kalıyor sürekli altını açık da tutamadığım için iyileşmedi henüz dikkat edin siz bu duruma en azından karbonatlı su ile silin dilini damağını
Alpbaby Aysem65 bende emzik silikon uç biberon olarak gidiyorum bebeğim 25 günlük damağını karbonatla silebilirmiyim nasıl yapacağımı anlatırmısınız olmadan önlem alayım
Aysem65 Alpbaby Elbette anlatırım🌸 Temiz bir tülbent veya leçek kullanmanız gerekiyor sıcak kaynar suda bekletin biraz kullanacağını kısmı veya komple kaynatın siz bilirsiniz. Yarım su bardağı kaynamış ılık suyun içine yarım çay kaşığından biraz fazla karbonat katın iyice karıştırıp eritin tülbenti alıp temiz kısmı ile serçe parmağınıza veya baş parmağınıza sarın karbonatlı suya batırın iyice ıslansın uyanıkken ağzını siliyormuş gibi silin çok acıtmadan bastırmadan hem damağını hemde özellikle dilinin üstünü ağzında dilinde beyazlık varsa günde 2 defa yapabilirsiniz önlem amaçlı ise 2 veya 3 günde bir defa yapabilirsiniz. Unutmayın önemli olan temizlik silikonu da mutlaka her kullanımdan sonra kaynatın sıcak suda bekletin steril olması önemli biraz karbonat ekleyebilirsiniz kaynatacağınız suya mikrop öldürücü etkisi vardır. Başka merak ettiğiniz bir şey varsa sorabilirsiniz