rainak Bebegim doğduğundan beri kakasını zor yapan biri. Mekonyum hariç kakasını 3-4 güne bir yapardı. Baştan beri meme+mama gittik ve şimdide öyle. Simdi kaka sayısı gün aşırıya düştü ama bebegim surekli ikinir pozisyonda ve sürekli birseyler çıkarmak istiyor gibi (kaka veya pirt). Bildiğim kadar mama alanlar hergun yapmalı kakasını. Doktor normal diyor ama bebegim hergun bu konudan çok rahatsız. Bağırsaklarında sorun olabilir mi diye korkuyorum. Sizce ne yapmalı? Varmidir böyle olan. Suan 3 ayligiz.
Nnuuruuss rainak bebeğiniz kaç aylık? Her gün yapmasa da olur eğer 3 ay civarındaysa sürekli ıkınıyodu benim dibebğim de şimdi geçti ıkınması bazen gün aşırı bazen her gün yapıyor siz sakin olun
S2022 rainak mamayla beslense bile hergün yapacak diye birşey yok,7güne kadar norml,gazı vardır bebeğinizin her ıkınması kaka değildir,karnına sıcak havlu koyun rahatlaması için
rainak Nnuuruuss suan 3 aylık ama doğduğundan beri genelde hep ikinir ve kıvranır. Ya insallah geçer çok zor bi durum. Sizin ne zaman gecti