Kızım 12aylik oldu ve hala yatarak yediriyorum acaba oturarak yedirmeyi nasıl alıştırabilirim kac kere denediysem istemiyor yatirinca yemege başlıyor acaba erken birazdaha mi oyle yediriyim bana sizden destek istiyorum.. birde mesela ben ağzına birşey vericem istemiyor ama benim elimden alip kendi yiyor böyle bir durum varmi sizde şimdiden teşekkür ederim