Merhaba
3 ayımızı doldurduk. 5 gün önce rotarix ve menenjit aşıları yaptırdık.
Menenjit a ve b bir arada yapılıyormuş.
Aşıdan sonra ateş huysuzluk uyuyamama vardı ancak şimdi birde süt ve mamayı reddediyor
Doğduğun beri mama destekli gidiyorduk
İştahlı bir bebekti. Aşıdan sonra hiç bir şey yemiyor
Tüm gün zorluyorum yine aynı
Bu durumu yaşayan tecrübeli anneler varmı
Geçici bir durum mudur??