ikizannessi ben gece hiç uyandırmıyorum, kendi uyanırsam emziriyorum. 7 aylık oldu bebeğim, bazı geceler hiç uyanmaz çok küçükten beri, hatta doktor uyandır demişti ben yine de uyandırmadım çünkü uyandırsam da memede uyuyor emmiyordu, kilo alımı da iyiydi.