Arkadaşlar bebeğim 4 aylığız dolu dolu tamamladık uyku düzenimiz akşam 20:00 sabah 7:00 son 4gündür falan gece uyandığında emzirmek için bebeğim gözünü açıyor ve takılıyor. Eskiden uyanırdı memede uyumaya devam ederdi şimdi belli bir süre uyanık kalmak istiyor tam gece yarısı 3 4 nedeni nedir ki nasıl tekrar eskisi gibi olabilir uykusu napmalıyım fikri olan var mı 😳🙏🏻