Annelerim sütüm çok azaldı depremden sonra bir daha toparlayamadı, çok çok üzgünüm kayıplarımız var en yakınlarımı kaybettim.😭bebegim 16 aylık emziriyorum ama çok çok az süt ,,bebegim meme düşkünü çok gelmeyince huysuz oluyo çok memede kalıp napablrm ?,,nasıl cogaltablrm?? ,bı çözümü var mı