diyabetli_anne Doğumdan itibaren sütümüz olsun diye çeşitli ürünler denedik yedik içtik. Bestlak damlayı kullanıp memnun kalanlar ve kalmayanlar yeni annelerimize önerir misiniz?
Emne diyabetli_anne ben bulgaristanlıyım burda tabi öyle damlalar yok bi bi arkadasım Edirne'de gitmişti bende sipariş verdim bi şişe içtim ama hic faydasını görmedim parasını da almadı borclu kaldım yanarımda ona yanarım
Melisyldz Bestlaktan degilde Galactagodn cok memnn kaldm ben sise sise bitirmstm o derece memnn kalmistm kisiden kisiyese değişiyor tbi denemedn bilinmiyor o yzdn