Hep-sevgiden Neden böyle düşündünüz anlamadım ama kreşe giden çocukların bıkacağı bir durum olmuyor onlar orada sadece oyun oynayıp etkinlik yapıyorlar. Yani akademik bir eğitim değil ki zaten yıllar boyu okuyacaklar şimdiden sıkılmasınlar diyelim. Yani oranın amacı zaten çocuğu eğlendirmek, oyunlar oynamak, arkadaş ilişkileri kurdurmak. Ki ben sabahtan akşama kadar oğluma kitaplar okuyan etkinlikler hazırlayan boyalar puzzle lar aklınıza gelecek her şekilde onunla ilgilenirdim. Ama bir süre sonra benimle oynamaktan kendi oyuncaklarından vs sıkılırdı üstelik biz dışarıda kar bile yağsa her gün oğlumla yürüyüşe çıkarız, buna rağmen çocuklar sıkılıyor. Sizin günde 3-4 saat göndereceğiniz bir kreş çocuğun akademik hayattan kolay sıkılmasını sağlamayacaktır merak etmeyin, asıl ona yapacağınız en güzel şey akranlarıyla bir arada siz olmadan zaman geçirmesi. Çünkü oyun grupları ebeveynli oluyor ve yine siz yanındayken çevreyle etkileşime geçemiyor