tekbasimabakiyorum Gece, Altını değiştirsem mi, uyanırsa geri uyumaz. Gündüz uykusunda; kahvaltı mı yapsam evi mi temizlesem? Akşam uykusunda dizi mi izlesem sevişsek mi 😁
Hkshkshsk tekbasimabakiyorum gece hiç altını deqismem yatmaya yakın deqisirim gündüz birlikte kahvaltı yapariz akşam bı güzel dizimi izlerim sonra kocamla vakit geçiririm tam uyumadan öncede evi toparlar öyle yatarım düzenini böyle kurdum gündüz sadece süpürge açarım 😅
joyfulmom tekbasimabakiyorum gece altını hiç değiştirmedim doğduğundan beri uyutmadan önce değiştiririm pişikte olmadı bu zamana kadar benim ikilemim genelde uyudugunda uyusam mi oturup kendime vakit mi ayirsam yönünde oluyor. 😂 8de uyuyor kızım hergun bende 8de uyucam deyip 12yi buluyorum 🥲
Mommqueen tekbasimabakiyorum tekbasimabakiyorum ayy kesinlikle ya gece alt değiştrmıyorum ama gündüz uykusunda bugün 1,5 saat uyudu koşarak öyle heycanlanıyorum ki nereye hangi işe yetşsem dıye tam bir squid game 🤣
tekbasimabakiyorum Hkshkshsk ohhh çok iyiymiş valla ben gece uyumaya yakın değiştirsem de pişik olur diye korkuyorum yine uyku sersemi değiştiriyorum aradan 6 saat geçmiş oluyor çünkü 😁 akla karayı seçiyorum o an
Hkshkshsk tekbasimabakiyorum yok kız hiç bisik olmadi oğlum egerki korkun varsada sabah altını açtığın gibi pişik kremi sur yada yatmadan önce sure bilirsin
Melis1706 tekbasimabakiyorum Gece uyanirsa altini degistiriyorum ben yoksa degistirmiyorum gunduz uyumadan once ve uyandiktan sonra degistiriyorum gece bi kere diye hemen pisik olmaz bence olmadik biz cunku uyumadan once cunku ben degistirmis oluyorum
tekbasimabakiyorum joyfulmom sizin bebişler büyük bence ya benimki daha çok küçük ondan değiştiriyorum 😁 iki aylık bile değil daha benimki
oglumubeklerken joyfulmom bende her sabah yataktan kalkmaya çalışırken bu gece çocuğu uyutunca hemen bende uyuycam uykumu alıcam diyorum 9da uyutuyorum sonra saate bi bakıyorum ben yatana kadar saat 1 olmuş 🙊😅
joyfulmom tekbasimabakiyorum benim kızım 11 aylık 😊 ama ben sadece 1 aylık olana kadar gece uyaninca altına bakıyordum sonra uyku süresi uzadı ve hiç açmadım altını gece bezi şişip taşacak kadar olmaz ki pişik yapmaz yani. Kaka pişik yapar hemen kaka yapmadığı ve çişi de aşırı dolmadigi sürece uykudan alıp altını açmayın bence 😊
tekbasimabakiyorum Hkshkshsk ya ben burada sormuştum bir kere, bana dediler uyandır pişik olur bilmem ne o günden beri öyle yapıyorum ki uyandığı da oldu haydaa baştan uyutmaya çabala 😁 o anneyi bulursam var ya… 🤣 Tamam degistirmicem bundan sonra oh bir ikilemden kurtuldum
tekbasimabakiyorum Melis1706 gece uyanmasınlar ya gündüz bir şekilde enerji olunca idare ediliyor, sizin akşamlar nasıl geçiyor? Çay dizi? 😁
Mommqueen tekbasimabakiyorum valla koşa koşa salon mutfak süpürdüm evi topladım yatakları kapadım bulaşık makinası sepet doluydu onları boşalttm kahvaltı ve sahur bulaşını attm makinaya iki makina çamaşr vardı onları katladım tam bitti bi fincanda yeşil çay içtm ki uyandı 🤣🤣
joyfulmom tekbasimabakiyorum öyle yapın tekrar uyutmak için de uğraşmamis olursunuz vaktiniz size kalır bebisinizede bol uykular ☺️ benim kızım gibi uykuya düşkün olsun tüm bebisler 😅🌸
Melis1706 tekbasimabakiyorum uyku rutini yapmadim daha gunduz 3 uyku uyuyor.bu aksam 8 bucuga dogru uyudu bende aile dizisini izledim 😂saat 3 bucuga dogru uyandi axikti😂mama verdim uyucak gibi ama hala rahat olamadi kipir kipir suan😂😂cok asiri gec yatmiyor geceleri uyanik kalmiyor pek bide emzigi veriyorum hadi uyuyalim annede babada uyucak sende uyucaksin bebeklerde uyuo bu saatte diyorum uyuo kendi uyuo zaten normalde de
joyfulmom oglumubeklerken aynı benn 😅😅 aslında yatıp uyumak ne güzel olur işte Sabah ruh gibi uyanıyorum 6da
tekbasimabakiyorum Melis1706 sizinki büyümüş laftan anlıyor, kurtarmissiniz paçayı 😁 ben de bir hafta bekledim diziyi, dün dedim bebeği uyutup izlerim, o beni uyuttu saat 11de 🤣