KeRiMe4242 2.5 yaştan bildiriyorum, kesinlikle hayırın ne olduğunu anlatın, her şeye hayır diyerek değil ama, ağlayarak istediğini yaptırmak evresi ne durumda bilmiyorum ama benim kızım her şeyi ağlayarak yaptırıyor bana çünkü başta önüne geçemedim, ve bir şeyi çok çabuk alışkanlık ediniyorlar mesela kızım lazımlığına çişini yaptırıyor pijamasını yarım çektiriyor kesinlikle tam çekilmiyor yoksa feryat figan çünkü bi kere izin verdim ona, bunun gibi şeyler katı kurallarınızı belirleyin, onu ağlatarak değil ama anlatarak, anlamıyor diye düşünmeyin her şeyi çok güzel anlayıp hafızalarına kayıt ediyorlar.