Öksürük bir savunma mekanizması. Öksürüğün sebebini bulup ortadan kaldirmazsaniz ya da teşhis neydi ilaçları varmı bunları kullanmazsanız geçmez.benim oğlum çocukluk çağı alerjik astım hastası kirli hava ve okul tozu tetikliyor. Öyle bir oksuruyorki ne uyku kalıyor ne de yedikleri midesinde kalıyor. Bu yüzden eylul-haziran ayı arasında 9 ay alerji baskılayıcı ilaç kullanmak zorunda 5 yaşından beri şuan 10 yaşında oldu