İyi geceler güzel anneler. Biraz size birşeyler yazmak istedim. Ben 34 yaşındayım 5 aylık bir kızım var. Benim çok ciddi bir anksiyete bozukluğum var. Uyku uyuyamıyorum. Çeşitli sebeplerden kafama hep bişey takılır ve benim uykularım kaçar. Birkaç gündür kızımi emzirdikten sonra uykusuzluklarim yeniden başladı. Buda bsraberinde uykusuz kalıyorum sütum yetecek mi, kızıma enerji kalacakmi diye bir süru düşüncede beraberinde geliyor. Bir haftadir durum böyleyken eşime acildim gecenin bir koru ve sorunu buldum. Benim bu ara en büyük endişem kızımı uyutmak galiba. Uyurken İnşallah uyanmaz diye, Uyandığı an isee eyvah uyandı nasıl geri uyutcam ya kaçarsa nasi oyalicam diye düşünüyorum ve geri uyudugundada uykum kaçmış oluyor. Bunun sonrasi zaten anksiyete… Yaşayan bilir yani bu durumu. Nasıl asacağım bilmiyorum, psikolog fiyatları çok ürkütücü ama galiba benim cidden bir tedavi almam şart oldu. İlaçla bastırdım, sustum, oteledigim ne varsa anne olunca katlandi ve şimdi ilaca siginamiyorum.
Bakalım.. şimdi sıra etrafa bunu izah etmekte.
Allah herkese akıl sagligi versin
İyi geceler 🩷