Merhabalar hanımlar,depremden önce şükür sütüm yetiyordu çocuğumaa ama korkudanmi nedir sütüm gitti bianda hemen kesilmedi tabi yavaş yavaş gitti çocuğumun doymadigini düşünüp mama takviyesi yaptık ,bugünde bir kadın neden emzirmiyorsun diyir sutumun yetmediğini söyledim mama nie veriyorsun çocuğunun beyni gelişmez gibisinden bir sürü olumsuz şeyler söyledi nasıl canım sıkıldı anlatamam.😞sanki benim sütüm varda emzirmiyorum bilerek mama veriyorum.boyle birşey varmı gerçekten kizlar içimi rahatlatın biraz.