Derdimi ararken buldum yazdığınızı. Geçti mi? Ben anksiyete bozukluğu konusunda uzunca terapi almış biriyim. Çok şükür çok da iyiydim ama ikinci çocuk her şeyi tekrar tepetaklak etti. Bu yaşadığınızın adı uyku anksiyetesi. Somnifobi de deniyor galiba. Yani uyumaktan korkmak. Bir haftadır yaşamaya başladım bunu. Daha önce de yaşadığım dönemler olmuştu ama kısa sürmüştü. Şimdi bebekten dolayı zaten az uyuduğum için iyice tetiklendi ve şiddeti artıyor. Bunları sadece gecenin bu saati dertleşmek için yazıyorum. Ağlıyorum şu anda. Günlerdir düzgün bir uyku uyuyamadım. İlk çocuğum uyumazdı diye uykusuzdum. Şimdiki uyuyor ama bu sefer ben uyuyamıyorum. Allah düşmanıma vermesin.