Mommmmms biberon asla tutan bir bebek olmadı sürekli bardakla verdim suyunu ha bugün ha yarın alistrma bardağı alcam dedim eşim dedi ben alcam bekle ben dedim ben bı baktım bebek bardaga alıştı😂ayın 8 de 10 aylık olcak başlarda biraz zorlandık dökülmeden kaynaklı ama şuan çok rahat içiyor hatta içe üflüyor balon çıkarıyor😂