tugbademir Kızlar en acilinden ertesi gün hapı kullanmam lazım korunma yöntemim de ciddi bir aksilik meydana geldiği için ama bebek emziriyorum 12 aylık bebeğim kullanabilir miyim yine de bilen var mı ? Çok acil cevap lütfen
limonkolonyasi tugbademir emziren anneler için ertes72 var onu kullanabilirsiniz ama 8 saat kadar emzirmemiz gerekiyor bu süreçte sütü sagip dokun
birkedibirbebe birkedibirbebe 3-4 gün önce bende içtim malesef kuzenim eczacı bende hemşireyim danıştım içebilirsin dedi
Tugceonrdml_ Onu bilmiyorum keşke yaridmci olabilsem ama e- lactancia diye bir site var ordan bakabilirisiniz emzirirken içilebilir veya icilemez diye açıklamalı yazoyorlarlar ilaç ismini yazdığınızda